Усулдук кеңештин максаты:
Окуучулардын билим сапатын жогорулатуу үчүн педагогикалык кызматкерлерге ар тараптан усулдук жардам көрсөтүү,усулдук окутуунун ар кандай ыкмалары аркылуу алдынкы тажрыйбаларды жайылтуу жана сапаттуу билим берүүгө жетишүү менен кесипчилик чеберчиликтерин өркүндөтүү.
Усулдук бирикменин милдеттери:
1.Окуу тарбия иштерин жакшыртуу жана өркүндөтүү боюнча иш чараларды өткөрүү.
2.Окуу тарбия ишинде окутуунун жаны техналогияларынын ишке ашырышын камсыз кылуу.
3.Мугалимдин кесиптик квалификациясын.чеберчилигин жогорулатуусуна өбөлгө түзүү аркылууөз билиминин өркүндөтүүсүнүн үсүндө иш жүгүртүүсүнө шарт түзүү.
5.Педагогикалык коллектив менен бирдикте мектептин өнүүгүүсүнүн негизги багыттарын аныктоо.
6.Предмет аралык усулдук бирикмелердин ишмердүүлүгүн уюштуруу.
7.Педагогикалык алдынкы иш тажрыйбаларды талдоо жана жайылтуу.
8.Предметтик олимпиадаларды, жумалыктарды ар кандай формадагы иш чараларды өткөрүү:
9.Педагогикалык газета журналдарга окуу тарбия иштерин жакшыртуу боюнча усулдук иштелмелерди иштеп чыгуу.
Усулдук кенештин алдында 4а усулдук бирикме иштейт.
Усулдук бирикменин аталышы | Усулдук бирикмеге кирген предметтер | |
1 | “Башталгыч класстар” усулдук бирикмеси | Башталгыч класстар1-4класстар |
2 | “Табигый илимдер “ усулдук бирикмеси | Математика, физика, астраномия, |
3 | “Тилчилер” усулдук бирикмеси | Кыргыз тили жана адабияты, орус тили жана адабияты, англис тили |
4 | «Гуманитардык илимдер» усулдук бирикмеси | Тарых. география, биология, химия, дене- тарбия. сүрөт |
Турдумамат Сарыков атындагы мектептин мугалимдеринин билимин жогорулатуу борборунан курстан өтүп, өздөрүнүн педагогикалык чеберчилигин жогорулатышат жана ар кандай тренинг окуу семинарларга катышат.
Усулдук бирикмелер жалпы билим беруучу уюмдун усулдук бирикмеси жөнүндөгү жобонун негизинде иш алып барышат.
Мектептин методикалык темасы “Окуу процессинде сабактын эффективдүүлүгүн жогорулатуу менен окуучулардын предметке болгон кызыгуусун артыруу,акыл-эсин, ой жүгүртүүсүн өстүрүү жана инсандык өзгөчөлүгүн калыптандыруу
По стажу (количество) | Всего наставников | Участие в недели «Молодой наставник | ||||
0 | 1 | 2 | всего | Всего молодых | Всего наставников | |
1 | 3 | 1 | 5 | 5 | 5 |